Lite på halvfart..

Hej på er! Helg och allting går lite på halvfart, hästarna fick vila igår och jag gjorde inget vettigt alls. Förutom att jag spenderade fredagkvällen på ica, storhandlade med min kära sambo, ja, jag är en pensionär ;-) Är dessutom hundvakt åt mammas labbe under helgen, så har promenadsällskap för en gångs skull, så igår tog vi en promenad på 4,5km i blåsten. Idag däremot har det varit sol, jag tog sovmorgon och sedan tog jag, Tor och Vira en körtur, hur mysigt som helst, trots lite dåligt underlag, haha! :-) Räkan fick vila idag, förutom att han sprängde en undertråd för det passade inte honom att vara ensam i hagen utan han skulle vara hos Manni, russet i hagen bredvid, suck... Och jag gör inte alls mycket idag, huvudvärken börjar äntligen gå över efter 4 koppar kaffe, så nu har jag ont i magen istället, haha! Plugget uteblev idag och inväntar husse för att ta kvällen, förutom nån liten promenad senare :-) Imorgon ska vi storstäda... Trevlig helg!




 
 











Kom ihåg mig?
Varmt välkommen! Hanna heter jag, snart 18 vintrar, bor i Värmland med min sambo och våra djur, bl.a. mina två ponnier Tor och Räkan. Ni finner presentationer om oss alla! Här kommer ni få följa med i mitt liv som distansstudent och tjej som försöker hitta sin plats här i världen. Det kommer handla om barfotahovar, trickträning, healing, körning, långa tyglar, klickerträning och en massa mer, åt det naturlika hållet!