Dammar igen...

Här var det dammigt! 

Jag skulle vilja skriva att jag haft så mycket att göra och så roliga saker att göra att bloggen kommit i kläm, men riktigt så är det inte. Mycket att göra har jag haft och livet har kommit emellan med allt vad det innebär. Skolan har dragit igång ordentligt, motivationen till allt är som bortblåst och mer än ofta vill jag gärna slippa allt. Dessutom blev en av katterna påkörd och somnade in i lördags, som grädde på moset. Sov sött Asta ♥ I söndags hämtade vi en liten kattunge, som kommer få heta Oden och vi håller tummarna för att Katla accepterar honom inom kort.

 
Hästarna då? Tor har börjat kommit igång lite, har fina hovar, blivit av med en del päls och nu stått ett par dagar. Räkan och jag hade en riktig trälig diskussion eller nått för två veckor sedan och sedan dess har det fått lega på is litegrann, hans hovar är fruktansvärda så jag måste få honom att försöka stå lite stilla i stallgången så man kan greja. Oså måste vi komma igång med lite promenader igen. Att ha tålamod och försöka mötas på halva vägen är inte alltid lätt med honom, och inte heller för hans del heller. Det gör inte saken bättre att jag då är stressad och har tusen saker till att göra, suck, dumma onda cirkel... 

Lite lägesrapport var det, ska försöka uppdatera lite när jag vill, mest för min egen skull att kunna blicka tillbaka på :) 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Varmt välkommen! Hanna heter jag, snart 18 vintrar, bor i Värmland med min sambo och våra djur, bl.a. mina två ponnier Tor och Räkan. Ni finner presentationer om oss alla! Här kommer ni få följa med i mitt liv som distansstudent och tjej som försöker hitta sin plats här i världen. Det kommer handla om barfotahovar, trickträning, healing, körning, långa tyglar, klickerträning och en massa mer, åt det naturlika hållet!